Wednesday 15th of May 2024

Sinopsis Tetamu Ramadan, Telefilem Malaysia Usung Tema Religi Drama Keluarga

×

Sinopsis Tetamu Ramadan, Telefilem Malaysia Usung Tema Religi Drama Keluarga

--

ASCOMAXX.com – Perilisan ragam drama keluarga yang menghadirkan banyak sekali pesan amanat memang cocok sekali dijadikan tontonan saat bulan suci Ramadan ini. Salah satunya dalam kesempatan berikut kami akan menyediakan pembahasan untukmu dengan mengetahui sinopsis Tetamu Ramadan.

Salah satu telefilem Malaysia satu ini memang menghadirkan cerita penuh dengan pesan moral di dalamnya. Bagi kamu yang penasaran dengan garis besar ceritanya, langsung saja simak informasi di artikel berikut.


Baca juga: Lirik Lagu The Impatient Sisters-Seringkali, OST Drama Malaysia Jaga Aku Selamanya

Baca juga: Nonton Drama Malaysia Andai Itu Takdirnya Episode 17-18 Sub Indo, Kisah Aleya Makin Bikin Banjir Air Mata

Baca juga: Nonton Drama Malaysia Melur Untuk Firdaus 2 Episode 17-18 Sub Indo, Jasmine yang Benci Lihat Firdaus dan Melur Liburan

Tetamu Ramadan menjadi salah satu telefilem Malaysia yang mengusung tema drama keluarga dan religi. Telefilem terbitan Suhan Movies & Trading Sdn Bhd ini sudah pernah ditayangkan di slot Cerekarama TV3. Dibarisi beberapa pemain seperti Aeril Zafrel, Namron, Wawa Zainal, dan Fazlina Ahmad Daud. Telefilem arahan Pali Yahya itu akan disiarkan pada hari Sabtu ini jam 10.00 malam di TV3.

Sumber:

UPDATE TERBARU