Thursday 16th of May 2024

Sinopsis Telefilem Restu Ayah, Kisah Anak Manja Harus Rawat Ayahnya yang Sakit

×

Sinopsis Telefilem Restu Ayah, Kisah Anak Manja Harus Rawat Ayahnya yang Sakit

--

Sinopsis Telefilm Restu Ayah

Azlan merupakan anak tunggal dari pasangan suami istri Ila dan Wahid. Sejak kecil Lan terbiasa dimanjakan ibu bapanya sehingga setiap tindakannya dibela walaupun hanya perkara kecil. Azlan juga sangat disenangi oleh kawan-kawan serta guru dan ibu bapanya. Hal ini menjadikan Azlan sering merasa bahagia ketika berada di sekolah dan di rumah.

Namun semuanya berubah ketika Ila dan Wahid terlibat dalam kemalangan jalan raya selepas menghantar Azlan ke sekolah. Azlan menyalahkan bapanya kerana kematian ibunya walau bagaimanapun dia terpaksa menjaga ayahnya yang buta sebelah mata dan lumpuh.


Sejak peristiwa itu Azlan tidak dapat memaafkan bapanya. Azlan menuduh bapanya adalah bagian dari musnahnya kebahagiaan yang ia rasakan selama ini.

Detail Telefilm Restu Ayah

Judul: Restu Ayah

Produksi : Hujan Lebat Sdn Bhd

Pengarah : Isqandar Jebat

Penulis Skrip : Isqandar Jebat

Siaran : TV3

Tayangan Asal : 13 April 2019

Pelakon : Azhan Rani, Atiq Azman, Badrul Muhayat, Sharifah Shahora, Watie Sadali, Masrenny, Syed Ali

Baca juga: Link Telegram Nonton Drama Turki Sub Indo Lengkap dan Gratis: Buruan Join Grupnya Sebelum Penuh

Baca juga: Rekomendasi Channel Drama Turki di Telegram Sub Indo Beserta Cara Nontonnya yang Wajib Kamu Tahu: Gratis Loh!

Baca juga: Nonton Behind The Scenes (BTS) Alchemy of Souls Season 2 Full Episode Sub Indo, Chemistry Jaewook dan Yoon Jung Gemas Banget

Itu dia informasi sekilas yang bisa kami sampaikan mengenai pembahasan sinopsis dari telefilm Restu Ayah. Semoga bermanfaat.

 

Sumber:

UPDATE TERBARU