Monday 20th of May 2024

Sinopsis Telefilem Malaysia Isteriku Cikguku, Sosok Murid Nakal yang Jatuh Cinta Pada Gurunya

×

Sinopsis Telefilem Malaysia Isteriku Cikguku, Sosok Murid Nakal yang Jatuh Cinta Pada Gurunya

--

Sinopsis Isteriku Cikguku

Kisah dari drama ini mengangkat cerita mengenai sosok Maria yang berprofesi sebagai seorang guru di sebuah sekolah menengah, tetapi seusai memasuki sekolah tersebut, segalanya berlainan dengan harapannya.

Di sekolah pelajar-pelajar begitu nakal dan sering mengikut kata Azlan, pelajar paling nakal di sekolah. Demi masa depan anak didiknya, Maria coba membantu Azlan yang tidak mengindahkan pelajarannya.


Baca juga: Film Paku Tanah Jawa Akan Segera Digarap : Kisah Urband Legend Angkat Kisah Pesugihan, Kolaborasi Antara Indonesia dan Malaysia

Baca juga: Sinopsis Drama Malaysia Adnan Runner (TV3), Aksi Menghadapi Perangkap Bandar Narkoba yang Begitu Licik

Baca juga: Sinopsis Don't Look At The Demon, Film Horror Malaysia yang Tayang Pertama di Bioskop Amerika

Maria menyarankan pada orang tua Azlan supaya Azlan menjalani camp motivasi. Semasa camp motivasi terjadi tragedi mengakibatkan Azlan dimasukkan ke rumah sakit. Sejak berada disana Maria selalu datang menemani Azlan.

Azlan mula jatuh hati kepada  Maria. Walau bagaimanapun Maria enggan menanggapi Azlan. Lantas apakah yang akan terjadi selanjutnya? Cek di sini!

Film ini banyak sekali dicari orang. Selengkapnya di bawah ini: 

KLIK LINK NONTON DI SINI!

Jadi itulah informasi yang dapat kami sampaikan pada artikel kali ini mengenai Sinopsis Telefilem Malaysia Isteriku Cikguku. Semoga informasi ini bisa menjawab pertanyaanmu.

Sumber:

UPDATE TERBARU