Sunday 26th of May 2024

Inilah Peserta Mega Spontan Malaysia, Siap Meramaikan Industri Hiburan Malaysia! Segera Tayang di Astro TV

×

Inilah Peserta Mega Spontan Malaysia, Siap Meramaikan Industri Hiburan Malaysia! Segera Tayang di Astro TV

--

ASCOMAXX.com - Astro Warna akan kembali menghibur para penonton Astro dengan permainan komedi spontan berskala besar tahun ini dengan kerjasama KLPOST dalam ‘MEGA SPONTAN’. Dengan berjudul ‘Takhta Nusantara’ pada kali ini, rancangan berformat game show komedi ini menyatukan kumpulan yang mewakili kerajaan-kerajaan Nusantara Malaysia yaitu Srivijanda, Langkataksuka, Majakelat dan Campaktakjauh dalam permainan lawak spontan secara improvisasi yang menguji daya kreativitas masing-masing dalam sebuah waktu yang dinobatkan menjadi ‘Raja Kerajaan Takhta Nusantara’.

Nah buat kamu yang ingin mengetahui acara mega spontan di malaysia, maka kami akan rangkum mengenai artikel Mega Spontan Malaysia. Maka dari itu simak artikel sampai habis agar tak ketinggalan informasi lengkapnya.


Baca juga: Nonton Drama Malaysia Bunga Aku Tunggu (TV3) Full Episode 1-13 Sub Indo, Penantian Untuk Mendapatkan Cinta

Baca juga: Sinopsis Telefilem Malaysia Isteriku Cikguku, Sosok Murid Nakal yang Jatuh Cinta Pada Gurunya

Baca juga: Sinopsis Drama Malaysia Adnan Runner (TV3), Aksi Menghadapi Perangkap Bandar Narkoba yang Begitu Licik

‘MEGA SPONTAN’ akan diramaikan oleh 20 pelawak terkenal di antarnya Roy Azman, Dato’ Jalaluddin Hassan, Mark Adam, Atu Zero, Joey, Adlin Aman Ramli, Ramona Zam Zam dan Aya Amiruddin. 

‘MEGA SPONTAN’ akan berlangsung selama 8 minggu dan akan disiarkan live dari Panggung Universiti Putra Malaysia, Serdang mulai 19 Mei, setiap Jumat, jam 9.00 malamdi Astro Warna (saluran 107). Kamu juga bisa menontonnya melalui platform On Demand menerusi Astro Box dan aplikasi Astro GO.

Sumber:

UPDATE TERBARU