Saturday 4th of May 2024

Pemain Telefilem Syurga di Hati Rahmah, Husna Mustaffa dan Azrel Ismail Jadi Pasangan yang Dijodohkan!

×

Pemain Telefilem Syurga di Hati Rahmah, Husna Mustaffa dan Azrel Ismail Jadi Pasangan yang Dijodohkan!

--

ASCOMAXX.com – Penggemar drama berbahasa Melayu! Dalam kesempatan kali ini kami akan sajikan informasi untukmu yang ingin mengetahui pemain telefilem Syurga di Hati Rahmah yang baru saja rilis di akhir bulan Desember 2022 kemarin.

Jika kamu penasaran dengan siapa saja aktris dan aktornya, langsung saja dapat menyimak informasi yang kami sediakan berikut ini agar bisa update cepat.


Baca juga: Nonton Telefilem Syurga di Hati Rahmah Full Movie, Bisa Akses Streaming Mudah Agar Update Cepat!

Baca juga: Arti Mak Kau Hijau Viral di Media Sosial Hingga Masuk FYP TikTok, Maknanya Apa Ya?

Baca juga: Sinopsis Donghua Wu Geng Ji Season 4, Aksi Fantasi dan Martial Arts Perjalanan Zhou Berlanjut!

Beberapa hari ini, banyak sekali perilisan drama berbahasa Melayu yang menarik perhatian. Salah satunya dalam kesempatan berikut kami akan menyampaikan pembahasan mengenai telefilem Syurga di Hati Rahmah.

Deskripsi Telefilem Syurga di Hati Rahmah

Syurga di Hati Rahmah menjadi salah satu telefilem berbahasa Melayu terbaru. Rilis di tanggal 31 Desember 2022 kemarin, Syurga di Hati Rahmah merupakan karya dari sutradara Wan Mohd Hafiz yang dibantu oleh sang penulis naskahnya yaitu Zarihah Hassan.

Perilisan telefilem Syurga di Hati Rahmah menjadi bagian produksi dari Nusantara Seni Karya dan disiarkan secara resmi di TV1. Kisahnya dimulai dengan menghadirkan beberapa acting dari Husna Mustaffa dan Azrel Ismail.

Secara garis besar, telefilem Syurga di Hati Rahmah menceritakan kisah perkawinan antara Musyid (Azrel Ismail) yang dijodohkan dengan Rahmah (Husna Mustaffa) sebagai gadis pilihan ibunya. Ternyata, Musyid memberontak dan tidak setuju dengan tindakan ibunya sehingga membuat Rahmah menjadi pelampiasannya. .

Mursyid mengabaikan tanggungjawabnya sebagai seorang suami dan Rahmah terus dibiarkan haknya sebagai seorang isteri. Sebaliknya, Mursyid banyak menghabiskan waktunya untuk berpacaran dengan kekasihnya, Natasya.

Tidak disangka, ketika Rahmah mengandung sikap Mursyid tidak peduli dengan kandungan Rahmah dan langsung tidak mempedulikan Rahmah karena menganggap jika itu bukan anaknya. Hal ini membuat Rahmah sedih dan membuatnya depresi.

Sumber:

UPDATE TERBARU