Wednesday 15th of May 2024

Kumpulan Kata-Kata Pepeling Sunda Islami Tentang Kehidupan yang Bikin Terharu

×

Kumpulan Kata-Kata Pepeling Sunda Islami Tentang Kehidupan yang Bikin Terharu

--

Bahasa Sunda adalah salah satu bahasa daerah yang cukup populer di Indonesia. Selain karena berasal dari salah satu suku yang cukup besar di Indonesia, Bahasa Sunda memang menarik untuk dipelajari, baik itu dari segi logat dan juga cara pengucapannya. Bahasa Sunda juga nyaris mirip seperti Bahasa Jawa. Yakni memiliki kosakata yang sangat banyak. 

Contoh 10 Pepeling Sunda yang Bikin Merinding

1. Lamun urang merhatikeun jeung lewih paduli ka jalmi anu sejen. Gusti allah pasti ngutus jalmi laina anu bisa paduli engkin na ka urang.
 
2. Kahade ulah ngasal ngomong, sabab omongan nu ku urang ucapkeun bisa nyenyeuri jalmi anu sejen.
 
3. Ulah kesel jeung terus-terusan ngarasa sedih, sabot masalah nu datang ka urang. Sabab lamun terus-terusan sedih kana masalah, bisa ngahambat urang pikeun neangan ka sempurnaan engkina.
 
4. Jadikeun masalah pikeun cara urang diajar supaya kualitas hirup urang jadi alus. Gunakeun hate urang pikeun ngarasakeun jeung mahaman hiji hal. Sabab, jore diluar henteu tangtu jore di jero na.
 
5. Terus ngarasa sukur ka gusti allah sabab hirup mah lain teras di ajar nangtung, tapi kumaha carana urang bisa terus hudang lamun urang ragag.
 
6. Gusti allah moal pernah nyicingkeun urang aya dina masalah-masalah anu terus-terusan lila. Anjeuna ngan hayang urang supaya bisa di ajar tina masalah, percanten!
 
 
 
 
7. Ulah mikir urang “RAGAG” kana masalah anu tos dipasihan ku gusti allah. Sabab, sabenerna allah ngan hayang supaya urang bisa diajar “NANGTUNG”.
Sumber:

UPDATE TERBARU